Alla inlägg under maj 2010

Av sparrsofia - 13 maj 2010 07:45

Vaknade halv sju, och undrade varför Henke inte väckt mig. Klev iaf upp och gick ut på en rastningsrunda med vovvarna. Henke var inte speciellt intresserad. Och varför förstod jag när vi kom in igen och jag upptäckte att han använt köksgolvet som toalett. Precis som han gjort dom senaste nätterna =( Han är precis som Cathla och Bastian var. Skiter gegga fem-sju gånger/dygn, och man ser ut som en ryamatta när han legat i knät på en. Jag skyller på fodret jag. Både Bastian o Cathla blev bättre när dom började få en annan sort. Våra åsikter om hur bra det här fodret är går väldigt mycket isär Märit =)

Nu ligger iaf killarna o sover igen. Jag ska fixa frukost åt mig o Fanny. Sen blir det storstädning. Det är sånt väder idag. Och så ska vi packa åxå. Fanny ska åka ända till Göteborg i em. Hon pratar inte om annat. Och planerar för fullt. Hon ska ha prinsessklänning, glitter, nagellack och smink med sig =). Hon ska följa med mormor och Sören på namngivningsfest hos Marina. Och jag ska vara hemma och mysa med alla hundar. På lördag kommer Cathla åxå, så det blir fullt hus =)

Nej nu så ska jag ta och fixa frukost =)



Ovido - Quiz & Flashcards